<$BlogRSDUrl$>

gulap gulita.

Wednesday, August 27, 2008


Malas ah nak type panjang-panjang atau dalam perfect English. Either aku ni dah semakin bodoh dan dah tak reti nak type panjang lebar atau ada writer's block atau memang dasar pemalas. Tapi to cut it short, aku benci. Pasal macam2 bende lah.

Contoh macam :

mana dengan orang kasi aku harapan tinggi melangit sekali tap tup jatuh boy... padan muka aku. sampai sekarang dan sampai bila2 pon consperm kesannya tidak akan hilang.

mana dengan orang nak berkira dengan aku yang sesungguhnya tak pelokek. dah pelokek, pastu nak gi pautoh kat mak die pulak tu. KNNCCB.

mana dengan air dicincang tidak akan putus tapi jantung and tali pusat aku boleh putus... sini merajuk, sana merajuk, abeh aku kat tengah2 amacam? salah silap, macam2 ah boleh putus.

mana dengan takder restu muslim restaurant... ni part sensitip sikit.

mana dengan members besarkan konek daripada member sendiri. feeling kuat ader diamond berkilauan, tak pon, ball bearing banyak2. sampai mata hilang.. hehe.

mana dengan pokok eksyen.. yerlah kan lagi bagus dier kluarkan duit daripada daun? at least orang boleh mesra alam sikit. love nature.

dan macam-macam lagi ah.. "Allah sahaje yang tahu" (tribute ah kan nak dekat Ramadhan)

To cut it short, kalau hidup ni macam nyer susah, aku nak jadik MILF ah. Boleh?

K lah. See you when I see you. Aku dah malas nak update sebab takde orang baca and kalau baca pon orang tak paham apa aku tulis. Hehe.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.



Image hosting by Photobucket "Colours come from the refraction of light. But how is there possible for colour, when there is no light?"
Site Meter
homo sapiens made it here too. Stop being complacent thinking that you are the only one.
Disclaimer :
This blog might contain offensive or hate-inducing materials, but I am open to any form of comments, be it constructive or even destructive, but please ensure that they are free from even a single grammatical error as I am anal like that. Thank you.